16.10.2025 жылы білім беру үдерісі аясында "жалпы практика дәрігері-2" кафедрасының медицина ғылымдарының магистрі Р. А. Сметова академияның практикалық дағдылар орталығында "жалпы медицина"мамандығының 6 курс интерндері үшін ашық сабақ өткізді. Ашық сабақ Өзекті тақырыптардың біріне арналды:"буын синдромының дифференциалды-диагностикалық алгоритмі".

Ашық сабақ интерактивті әдісті қолдана отырып жүргізілді "Стандартталған пациент" әдісі "кездейсоқ конверт" және "миға шабуыл"элементтерін қолдану. Бұл формат интерндердің қатысуын жандандыруға, клиникалық ойлау мен командалық өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді.

Клиникалық жағдайды жүргізу барысында интерндер өздерінің теориялық білімдерін нақты клиникалық практикаға барынша жақын жағдайларда қолдану қабілетін көрсетті. Физикалық емтихан тарихы мен клиникалық ойлаудың практикалық дағдыларын қолдана отырып, интерндер буын синдромы бар науқасты қабылдау алгоритмін дәйекті түрде көрсетті.

Әрине, буындардың жергілікті күйін бағалауға, сондай-ақ диагностикалық іздеудің реттілігіне, соның ішінде дифференциалды диагнозды негіздеуге және буын синдромы бар науқастарды басқарудың одан әрі тактикасын дәлелдеуге ерекше назар аударылды.

Аталған ашық сабаққа: әдістемелік бөлімнің бастығы Рашева Бақыт Мұратқызы; "ЖПД-2" кафедрасының меңгерушісі м.ғ. д., профессор Досыбаева Гүлжан Нұрбекқызы; "ЖПД-2" кафедрасының ассистенті Абдиева Баян Мұратқызы қатысты.

Қатысқан оқытушылар мен әдістемелік бөлімнің өкілі "Стандартталған пациент"әдісімен өткізілген сабақтың практикалық бағыттылығы мен әдістемелік маңыздылығын атап өтті.
Ашық сабақтың қорытынды бөлімінде ұсынылған клиникалық жағдай талқыланды, оның барысында интерндер негізгі диагностикалық кезеңдер мен тактикалық шешімдерді талдады. Әрине, интерндер әріптестерінің күшті және әлсіз жақтарын атап өтіп, қойылымдарға өзара баға берген кезде рефлексия мен өзін-өзі көрсетуге ерекше назар аударылды.


Оқытудың интерактивті әдістерін қолдана отырып, осы сабақтарды өткізу интерндердің кәсіби қалыптасуы мен болашақ жалпы практика дәрігерлерінің клиникалық құзыреттіліктерін қалыптастыру жолындағы маңызды қадам болып табылады. Мұндай сабақтар білім беру процесін жетілдіруге, интерндердің мотивациясын арттыруға және жалпы практика дәрігерлерін даярлаудың практикалық бағытын нығайтуға ықпал етеді.